counter create hit

مطالب مرتبط:

رعایت نکاتی برای خوش پوش ها

شاید فکر کنید نحوه لباس پوشیدن برای مردها کار زیاد سختی نیست اما آقایان خوش لباس باید در برخی جزئیات مثل بستن دکمه آخر ژاکت یا انداختن لباس روی شلوار و… کاملا دقیق و ریزبین باشند. در غیر اینصورت از نظر دیگران جذاب ...

باغ وحش ارم تهران

باغ وحش ارم در زمینی به وسعت تقریبی ۵ هکتار در کیلومتر ۴ اتوبان تهران کرج در نزدیکی ایستگاه متروی اکباتان قرار گرفته است. در حال حاضر تعداد ۱۲۱ گونه جانوری بومی ایران و دیگر نقاط جهان در قالب چند گروه در باغ وحش نگهداری می شوند. ...

۱۰ کشوری که تعریف مردانگی و زیبایی مردانه در آن ها کاملاًمتفاوت است

۱۰ کشوری که تعریف مردانگی و زیبایی مردانه در آن ها کاملاًمتفاوت است

این روزها مردان برای جلب توجه زنان دست به کارهای عجیب و غریبی می زنند و ظاهر مردانه، مردانگی و زیبایی مردانه تعریف جدید و گاه ناپایداری پیدا کرده که نسل به نسل تغییر می کند. مردان برای دلربا و با جذبه به نظر رسیدن دست به تغییراتی در ظاهر خود می زنند که گاه آن ها ...

وزیر ارتباطات: پیام رسان های ایرانی هرگز اطلاعات کاربران را در اختیار کسی قرار نمی دهد

رسانه کلیک – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ارائه لایحه ای به دولت در زمینه حفظ حریم خصوصی و صیانت حقوق شهروندی در فضای مجازی خبر داد و تاکید کرد: شبکه های پیام رسان داخلی امنیت دارند و هرگز اطلاعات خصوصی افراد در اختیار کسی قرار نمی گیرد. به گزارش کلیک ب ...

حوزه علمیه قم سکولار است!

ابراهیم فیاض: وقتی فقه و کلام فردی باشد، جامعه هم سکولار خواهد شد و به نظر من حوزه علمیه قم سکولار است، چون فقط به احکام فردی می پردازد و تن به احکام اجتماعی نمی دهد؛ نمونه سکولار بودن قم همین رساله های موجود است./اجتهاد ...

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۷: از «تعطیلات نوروز» تا«بیکاری»

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۷: از «تعطیلات نوروز» تا«بیکاری»

حداقل حقوق و دستمزد سال ۹۷،  چیزی حدود یک میلیون و چهارصد هزار تومان است. یعنی حق بیمه اجباری کارگران، برای  کسانی که بیمه خویش  فرما پرداخت می کنند، حدود ۳۶۰ هزار تومان خواهد بود.همچنان حداقل حقوق ماهانه  مصوب سال ۹۷، بسیار دور تر از خط فقر ۲ میلیون و خورده ...

تکذیب فیلتر تلگرام تا 20 روز آینده

مجتبی ذوالنور نماینده قم داشتن هرگونه حساب کاربری در توییتر را تکذیب کرد.

هایپرلوپ ایلان ماسک به عنوان سریع ترین وسیله نقلیه جهان آزمایش می شود

رسانه کلیک – ایلان ماسک، بنیان گذار شرکت تسلا قصد دارد تا یک تست سرعت از هایپرلوپ جنجالی خود بگیرد که در صورت موفقیت آزمایش، این ابر چنبر به رکورد جدیدی در سرعت دست پیدا می کند. این تست سرعت از هایپرلوپ (Hyperloop) در ادامه روند رکوردگیری های شرکت تسلا برای افزایش ...

پالتوی ترامپ سوژه شد

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی، فیلم و عکس هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین «تابناک باتو» ...

۹۳.۵ درصد از سهم این راه از بار/ بار دوم بدون نظارت تلفات

۹۳.۵ درصد، سهم جاده از بار/ یک سوم بار بدون نظارت سازمان راهداری

مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی اعلام کرد در سال ۱۳۹۴ تمام وقت آوارگان در این کشور با استفاده از حمل و نقل عمومی ، ۵۴۳.۶ میلیون تن بود که سهم جاده ها ۹۳.۵ سهم میله نیز ۶.۵ درصد بود. یک گزارش خبری در مرکز پژوهش های مجلس در یک گزارش در مورد وضعیت حمل و نقل عمومی و امکانات در سراسر جاده ها اعلام کرد که به طور کلی ۹۴ کل کشور ۴۵۳.۶ میلیون تن بود که ۹۳.۵ درصد از راه را از طریق ای جابه جا شد و سهم حمل و نقل ریلی نیز ۶.۵ درصد بود. همچنین بر اساس این گزارش ۵۰۸ میلیون تن از کالاهای محموله از طریق جاده ها منتقل شد که ۷۰.۹ درصد آن معادل ۳۶۰ میلیون تن بار دارای بارنامه بوده و نزدیک به ۳۰ درصد را نیز حمل و نقل عمومی بدون بارنامه جابه جا کرده است؛ به عبارت دیگر حدود یک سوم کالای کشور از طریق بنگاه های باربری سنتی و خارج از نظارت سازمان راهداری بوده است. شایان ذکر است که جابه جایی های بدون استفاده از بارنامه عموماً در بنگاه های باربری (گاراژهای سابق) که کماکان فعال هستند انجام می گیرد. باربری هایی که در پایانه های کالای سازمان راهداری و حمل ونقل جادهای مستقر نیستند و خود رأساً به جابه جایی کالا، اقدام می کنند.  همچنین سهم بخش خصوصی ۹۲ درصد بوده و نزدیک به ۸ درصد مابقی را بخش تعاونی جابه جا کرده است سهم دولت در نقل و انتقال بار بسیار ناچیز است. از سوی دیگر متوسط میانگین عمر کامیون ها در ایران در این سال ۱۶.۱ سال برآورد می شود. این در حالی است که میانگین عمر مفید ناوگان جاده ای در کشورهای توسعه یافته ۵ سال است که نشان دهنده به شدت فرسوده بودن ناوگان خودروی سنگین باری در ایران است. بر اساس این گزارش، ۸۲.۲ درصد کامیون های موجود در ایران خودمالکی (ملکی راننده) هستند و تنها ۴.۲ درصد به صورت ملکی شرکت یا مؤسسات باربری و همچنین شراکتی میان راننده و مالک محسوب می شوند. به گونه ای که سهم ناچیز شرکت ها و مؤسسات باربری در مالکیت کامیون ها نشان دهنده وجود مشکلات متعدد در ایجاد شرکت های مسئولیت پذیر و شناسنامه دار است. یکی دیگر از نکات نگران کننده در این گزارش، میانگین سفر هر دستگاه کامیون در طول سال است: بر اساس اعلام مرکز پژوهش ها، میانگین سفر هر دستگاه کامیون در طول یک سال (۳۶۵ روز) تنها ۷۳ سفر در سال ۹۴ و ۶۵ سفر در سال ۹۳ است که نشان دهنده خواب بالای کامیون ها و انتظار بیش از حد آنها برای دریافت نوبت سفر است. این موضوع به پایین بودن بهره وری کامیون ها در ایران دامن می زند؛ این در حالی است که متوسط عملکرد مورد انتظار برای هر کامیون با توجه به حجم بار در کشور، ۲۰۰ سفر در سال است. گفتنی است در سال ۹۴در ایران ۲۵ میلیون و ۷۸۴ هزار سفر باری توسط ۳۵۳ هزار و ۴۱۷ دستگاه کامیون انجام شد که ۲۸ درصد آن درون استانی و ۷۲ درصد نیز برون استانی بوده است.